CoreX2.lt
Žaidimo aprašymas (kuriama...)

Stebuklingas pasaulis - tai RPG žanro žaidimas kuriame galite:
+kovoti - su monstrais, nusikalteliais, dievais, gyvūnais, sargybiniais, zombiais ar žaidėjais (karys (-ė), lankininkas (-ė) ar magas (-ė), animagas (-ė)...o gal ir nekromantas (-ė)).

+vykdyti užduotis - įvykdžius gaunate tam tikra nurodyta atlygį (vykdymo laikas neribojamas).

Išgauti, gaminti ar inkustruoti:
+jei kalvis (-ė) - šarvus ir ginklus

+jei alchemikas (-ė) - gėrimus ir nuodus (gėrimai) - kurie atstato dalį gyvybės ar energijos taškų ar net nuodus kurie labai naudingi kovose prieš ypač stiprius monstrus.

+jei medkirtys (-ė) - medžius iš kuriu taip pat galite gaminti tam tikrus šarvus ar ginklus...ir taip pat galima žinoma susirinkti sakas

+jei rūdkasys (-ė) - kasti rudas su galimybe išgauti retus magiškuosius akmenius kurie turi magiškų savybių pvz papildomi max hp, en arba prideda min - max žalos ir suteikia papildoma tam tikra procento dali pvz išsisukimo nuo magijos ar išsisukimo nuo paprastu (ne magišku) smūgių.

+jei juvelyras (-ė) - į sukurtus ginklus ar šarvus taip pat galite inkustruoti magiškuosius akmenius (ne daugiau 3 akmenius į viena), taip pat galite šlifuoti įvairius akmenius ir juos parduoti.

+jei žvejys - žvejoti žuvis, ar kartais net daiktus (daiktų žv.- nesukurta).

+jei kulinaras (-ė) - gaminti maista.

Kovos ir kiti veiksmai:
+jei magas (-ė) - burti ar užkeikti savo taikinius su įvairiais užkeikimais tarp kuriu yra ir gydymas arba atgaivinimas (pats sunkiausias užkeikimas žaidime), taip pat galite pulti nepajudine praktiškai nė piršto (tik sukurdami klonus kurie kovos už jus iki kol patys žus arba kol užmuš nurodytus taikinius.
Juo galima tapti išlavinus aukštesni intelekto, magijos ir vikrumo lygi nei jėgos kurie reikalingi paprastiems karių (ne magiškiems) puolimams...
Magijos įgūdis lemia kokio stiprumo užkeikimus galėsite pasitelkti kovoje, gynyboje ar gydyme (galima gydyti betka, o atgaivinti tik žaidėjo vaiduoklį kuris miręs ir negali rasti atgijimo akmens)...

+jei karys (-ė) - nešioti stiprius šarvus ir ginklus kurie suduoda labai stipriai visai kaip magai (magu gynyba silpnesnė, bet kerta kiaurai ignoruojant šarvus).
Juo galima tapti tik turint aukštesnio lygio jėgos(taip pat būtinas ir vikrumas kuris lemia išsisukimo ir pataikymo tikimybe) nei intelekto kuris būdingas magams ir taip pat nepamirškime įgūdžio - atrėmimas skydu (kuris lemia tikimybe atremti sumažinant priešininko daroma žalą priklausomai nuo skydo atsparumo.

+jei lankininkas (-ė) - nešioti šarvus ir po puolimo ilsėtis ilgiau nei kariai ir smogti naudojant lankus kuriems reikia strėlių, skirtumas tik tas kad lankininkai turi didesne tikimybe taikiniui smogti kritiškai (žinoma strėlės reikia pirkti, nes gaminime kolkas nesukurta arba išmušinėti iš monstrų kurie yra lankininkai). Juo galima tapti turint aukšta ~ šaudymo, jėga, vikrumas įgūdžių lygius

+jei nekromantas (-ė) (t.y lavonų prikėlimas)- galėsite prikelti praktiškai betka tik ne žaidėjus... aišku aiškiausiai kad prikelti lavonai su jumis nebus amžinai ~ jie tik bus ribota laiką o po to išnyks arba bus kol juos kas nors užpuls ir sunaikins...principas tas pats kaip ir klonas magui, tik skirtumas tas kad klonai išlieka daug ilgiau ir kai kurie užkeikimo iššaukti save - stipresni nei zombiai ir žinoma klonui sukurti jums nereikia ieškoti galingo lavono, jums tik reikės energijos kuris priklauso įgūdžiui - intelektas (lemia ir max energijos atsargas kaip ir kariui jėga - max gyvybės atsargas) :)
Juo galima tapti išlavinus įgūdį nekromantija.

+jei animagas (-ė) - animago įgūdžio dėka galite pasiversti į betkoki gyvūną ar monstrą - priklausomai nuo jūsų animago įgūdžio lygio. (animago gyvybės, žala ir gynyba nepalyginamai skiriasi nei plikom rankomis kovojantis naujokas, išlavinus įgūdį - galima prilygti ar net pralenkti karius ~ priklausomai nuo to kuo pasiverti).
Juo tapti galima ištobulinus įgūdį - animagas...nes 1 lygio geriausiu atveju gali pasiversti į žiurkę arba zylę kuris toli gražu nėra stipresnis už paprasta naujoka kovojanti plikomis rankomis ir be šarvų.

+jei vagis (-ė) - vogti iš NPC (t.y kompiuterio valdomo veikėjo), vogti iš žaidėjų kurie nėra apsisaugoje ir neturi ištobulinto įgūdžio atsargumas (kuris lemia mažesne tikimybe būti apvogtam.
Juo galima tapti išlavinus įgūdžius vikrumas, vogimas, žiurėjimas vogčiomis ir atsargumas kuris lemia tai kad jūsų nepastebėtu kol ką nors mėginsite apvogti.

+jei spiritistas (-ė) - suprasti mirusio žaidėjo vaiduokli (įprastai jo niekas negalės suprasti be įgūdžio spiritizmas).
Juo galima tapti išlavinus įgūdį - spiritizmas.

+jei dresuotojas (-a) - prijaukinimo ir gyvūno mokymo įgūdžio dėka galite prijaukinti gyvūnus (kurie jums galės pagelbėti kovose ar tam tikru užduočių vykdyme.) prijaukinimas kiekvieno gyvūno yra skirtingas - priklausomai nuo jūsų įgūdžio lygio...kuo stipresnis gyvūnas tuo sunkiau jį prisijaukinti.

Paženge tiek kariai, tiek kito tipo kovotojai gali tobulinti sveikuolio (sveikuoli galima tobulinti tik pas Kvinta - dingusiame pasaulyje) ir atsparumo (šis įgūdis taip pat tobulinamas pas Kvinta) įgūdžius kurie prideda hp ir jūsų kūno atsparumo smūgiams (tam nereikia šarvų) bonusu priklausomai nuo jūsų įgūdžio lygio.

Žaidimo pradžioje jums reikės nuspręsti kuo būti ar karys ar magas (rekomenduoju pradžioje būti karys) žinoma ir vėliau kai pasieksi maždaug 100lvl galėsi pasikeisti į maga ir bus daug lengviau žaisti nei nuo pat pradžių būdamas magu.
P.S: APRAŠYMAS DAR GALI BŪTI PILDOMAS IR JIS NĖRA PILNAS!

Atgal
© corex 2o23